پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4852
-
الف
+

تدوین «صدای منو می شنوید؟!» بزودی به پایان می‌رسد

فیلم سینمایی «صدای منو می‌شنوید؟!» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی این‌روزها روی میز تدوین قرار دارد

فیلم سینمایی «صدای منو می‌شنوید؟!» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی این‌روزها روی میز تدوین قرار دارد.

به گزارش آی‌فیلم، «صدای منو می شنوید؟!» که سکانس‌های پایانی آن در شمال کشور تصویربرداری شد، توسط کاوه ایمانی و مژده قاجاری در حال تدوین است. این فیلم تا حدود یک ماه آینده آماده نمایش خواهد

فیلمنامه «صدای منو می شنوید؟!» را صادق پروین آشتیانی به نگارش درآورده و در خلاصه داستان آن آمده است: «یک شهر… یک کلید… و یک سفر… پدر سفری را آغاز می کند… سفری که پایانی است بر سال ها سکوت… سفری برای رهایی… برای رسیدن به پسرش که از نبرد بازنگشته… سفری برای پیدا شدن یک در… برای سبز ماندن خانواده اش و برای بازگرداندن زندگی به تنها نوه اش خورشید…»

حسن عباسی و حسن کلامی تهیه کنندگان «صدای منو می شنوید؟!» هستند و موسیقی متن آن را ناصر چشم آذر خواهد ساخت. صادق پروین آشتیانی در تلاش است تا فیلم خود را برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به پرویز پورحسینی، مژگان بیات، نگار عابدی، سعید داخ، حسن عباسی، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، لادن قناد، ایرج افکار، مهرزاد خلیقی، پروین ملکی و حسن ناصری اشاره کرد.

سایر عوامل پروژه عبارتند از مجری طرح: هادی اکبرخواه، مدیر فیلمبرداری: سعید بختیاری، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: هادی اکبرخواه، مدیر تولید: مهناز انزهایی، برنامه ریز و دستیار یک: کاوه قاسم زاده، منشی صحنه: شرف نساء نیرومند، دستیار کارگردان: سمانه دالوند، مدیر تدارکات: محمد طلایی، عکاس: نازنین سلامیان و سرمایه گذاران: مهدی مومن زاده، محمدمهدی خرمی.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر